вівторок, 23 жовтня 2007 р.

БУКОВИНЦІ ПРОРВАЛИСЯ ДО БІЛЛА ГЕЙТСА

В Україні зараз дві кардинальні лінії життя. Хтось робить ставку на те, щоб схитрити, привласнити, нажитися за рахунок ближнього, інші ж (здається, їх менше ніж хотілося б) будують кар'єру на тому, щоб наполегливо працювати, дивувати своїм даром, бути майстром. Випускник Чернівецького національного університету Андрій Ключевський обрав якраз цей другий, більш важкий, шлях...Ще коли навчався в Чернівцях, ми склали програму для військової кафедри. І тоді користувалися технологіями "Miсrosoft", отримали чудові результати, але при тому я помітив похибки у цих технологіях. Тоді виникли ідеї, як їх виправити. Написав листа до компанії, і вони відповіли. Почали надсилати мені спеціальну літературу для того, щоб я навчався. Ще будучи студентом, я вже отримав запрошення на конференцію "Miсrosoft" у Данію в Копенгаген. Там, до речі, один із лекторів питав, хто працював з певною новою технологією. Виявилося, що лише троє людей: з Німеччини, Франції та я з України. Лектор був страшенно здивований - з України? Тобто у нас вже були контакти >>>

Немає коментарів: